همکاری با مدارس

یکی از خدمات آموزشی آکادمی زبان نیلوفر آبی همکاری با مدارس تهران و مدیریت کامل دپارتمان زبان ایشان در تمام مقاطع می باشد.

از امتیازات ویژه مدارس غیر انتفاعی که منجر به متمایز بودن آنها می گردد سطح بالای دانش زبان انگلیسی دانش آموزان خواهد بود.

 

با توجه به پیشرفت های علمی و پژوهشی و نیاز تمام دانش آموزان به مطالعه و استفاده از امکانات و دانش های بین المللی،  نرم افزارها و اپلیکیشن های هوشمند و نوین و همچنین نیاز نسل جدید به بر قراری ارتباطات کلامی و نوشتاری، دانش بالای زبان انگلیسی تنها راه دستیابی به اهداف عالی علمی و همسو شدن با دنیای تکنولوژی و ارتباطات خواهد بود.

آکادمی ما با برنامه ریزی دقیق و هدفمند قبل از سال تحصیلی، اهداف آموزشی زبان انگلیسی را برای تمام دانش آموزان به صورت مجزا تعیین کرده و طبق زمان بندی و مدیریت دقیق، آموزش هر چهار مهارت زبانی را با توجه به سطح بندی و دانش قبلی دانش آموزان ارایه خواهد داد.

در این راستا بعد از عقد قرارداد رسمی یکساله با مدارس، تمام دانش آموزان مصاحبه و تعیین سطح خواهند شد و کلاس بندی با توجه به امکانات و فضای مدرسه انجام می گیرد.

مدرسان با تجربه و متخصص از ابتدای سال تحصیلی با طرح درس های مجزا و تحت نظارت معاون اجرایی و آموزشی آکادمی نیلوفر آبی، آموزش زبان را شروع می کنند و با دانش و تجربه خود دانش آموزان را تا پایان سال تحصیلی هدایت کرده و برای سطح بالاتر در سال بعد آماده می کنند.

تدریس هر چهار مهارت در فضای دوستانه، شاد و جذاب کلاس انجام می گیرد و تمرکز اصلی بر تشویق دانش آموزان به مشارکت کلاسی و استفاده از مهارت مکالمه می باشد.

ارایه کتاب آموزشی و انجام تکالیف برای ارتقاء مهارت خواندن و نوشتن جزء برنامه درسی می باشد و بازخورد تکالیف برای تمام دانش آموزان انجام می گیرد.

کادر آکادمی زبان نیلوفر آبی شامل مدیر اجرایی مستقر در مدرسه، سوپروایز آموزشی و مدرسان با تجربه می باشد.

در طول سال تحصیلی پیگیری موارد درسی و انضباطی دانش آموزان در کلاس های زبان به صورت مستقل توسط کادر آکادمی انجام خواهد شد و پیشرفت دانش آموزان در زمان های مشخصی به اولیا ایشان به صورت تماس تلفنی، جلسات حضوری، بازخورد تکالیف در دفتر و کتاب و همچنین کارنامه پایان ترم اطلاع رسانی خواهد شد.

بدیهی است که مدیران محترم مدارسی که برای درس فوق برنامه زبان سرمایه گذاری بهینه انجام می دهند از رقبای خود موفق تر خواهند بود جذب دانش آموز بیشتری در مدرسه خواهند داشت.

مدارس می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و تعیین وقت جلسه جهت عقد قرارداد با شماره 02188500008 تماس بگیرند.